Welcome, Guest

TOPIC: stoeltje voor baby

Aw: stoeltje voor baby 07 Jun 2006 00:07 #598

• Sandra
Wij namen in de babytijd een lichtgewicht buggy mee op fietsvakantie. Maar als je een fietskar hebt met een wandelset, en je kind kan goed rechtop zitten in de kar (evt. in maxi-cosi oid), dan heb je eigenlijk al alles wat je nodig hebt.

Succes!
Sandra
The administrator has disabled public write access.

Aw: stoeltje voor baby 06 Jun 2006 22:54 #597

• Christine
op www.kiddiwinks.nl is een superhandig stoletje te koop: sack'n seat. Ik heb het gekocht bij prenatal en gebruik het met veel plezier.

groetjes,
Christine

Aw: stoeltje voor baby 06 Jun 2006 16:15 #596

• Astrid Lurken
Hallo,
Het is alweer eventjes geleden (onze jongste is nu vijf jaar) maar in eerste instantie gebruikten wij altijd de maxi cosi. Die kun je min of meer in een 'rechtop' stand zetten of in een fietskar plaatsen. Daarna namen we altijd een 'mini chair' mee (ca. 1,5 kg). Bij alle kampeer winkels te verkrijgen en ook bij bijv. Blokker. Door middel van een ouderwets wandeltuigje (maar ook de sjorbanden voor de bagage of een riem voldoen) konden we onze kinderen dan eten geven, zonder dat ze wegkropen. Verder gingen we nog wel eens een kopje koffie drinken. Veel restaurants hebben kinderstoelen.
Succes.
Astrid

stoeltje voor baby 06 Jun 2006 02:39 #590

• Anno
Hallo,

Al jaren gaan we op fietsvakantie maar nu voor het eerst met onze baby van 10 maanden.

Wie heeft er ideeen voor een stoeltje wat we kunnen meenemen waarin de baby (vast) kan zitten tijdens het eten.
Ik vraag me af of onze kleine zonder stoeltje wel aan eten toe komt, wie heeft er ervaringen of hoe hebben jullie dit opgelost?