Welcome, Guest

TOPIC: Welke fietskar

Aw: Welke fietskar 17 Dec 2006 16:01 #866

• Paula
Wij hebben de Winther Dolphin al sinds 4 1/2 jaar. Deze bevalt erg goed. Je kunt deze ook in XL uitvoering kopen. Deze is hetzelfde alleen hoger want onze dochter (maat 122) kan nog maar net in standaarduitvoering zitten. Het enige nadeel is de prijs. Ik heb wel begrepen dat Bever zwerfsport ermee aan het stunten is als je een klantenkaart hebt. Het scheelt dan 200 euro.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Welke fietskar 07 Dec 2006 01:42 #853

• Piet
Hallo,

Wij hebben gekozen voor de Schwinn SC760 bij handelsfirma de Ridder via internet.
Kar bevalt goed onze zoon van 5 zit er nog redelijk ruim in. Ook 2 kinderen kunnen er in + bagage.
Mooie kar voor redelijke prijs: circa 340,-
fietskarverkoop.nl

Succes,

Piet

Aw: Welke fietskar 28 Nov 2006 04:05 #844

• ruud
Heb je gezien dat op deze site allerlei info staat over fietskarren? Je vindt er ook ervaringen van anderen.
Het aanbod is inderdaad enorm. Dat is dan ook de reden dat we op deze website geen overzicht met fietskarren hebben gemaakt (hebben we van bijvoorbeeld aanhangfietsen en kinderfietsen wel).

Succes!
Sandra
---
redactie Fietsenmetkinderen.info

Welke fietskar 27 Nov 2006 21:50 #843

• S de Munck
Het is vast een bekend probleem. We willen een fietskar maar zien door de bomen het bos niet meer.
Nu hebben we ook een pakket van eisen.
We willen een kar die niet al te breed is.
Voor twee kinderen waar van de oudste min. 5 jaar.
En een redelijke bagage ruimte.
Een neus wieltje (dat hebben de meeste wel)

We hebben van het zomer een Kidcar (geloof een city buggy) gehuurd. Ik vond dit een fijne kar. Kar was niet heel breed. Zit gedeelte was wel breed. Schaal bodem vind ik met rijden er prettig, maar met opruimen iets minder. Groot naadeel was dat er geen bagage ruimte was.
Dit is vooral lastig omdat we vaak voor een hele dag weg gaan en dan wil je toch wat eten en drinken mee noemen.

Sander