Welcome, Guest

TOPIC: electriciteit

Aw: electriciteit 19 Jan 2007 01:02 #956

• Yvonne
Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Ik heb me hierover dus zorgen voor niets gemaakt. Het moet dus overal goed kunnen lukken.
Er komen in onze voorbereiding vast nog meer vragen op, dan meld ik me hier wel weer.
Bedankt, Yvonne
The administrator has disabled public write access.

Aw: electriciteit 19 Jan 2007 00:41 #955

• Astrid Lurken
Hoi,
Vaak zijn in toiletgebouwen of bij de receptie van campings mogelijkheden. Ook onderweg in restaurants of hotels. Verder zijn medekampeerders vaak bereid om eventjes een 'game-boy' op te laden. In Zwitserland heeft onze zoon zelfs bij iemand in de voortent tekenfilms op televisie mogen kijken.
Astrid

Aw: electriciteit 18 Jan 2007 23:39 #954

• Margalith
Wij hebben ook nog nooit problemen gehad met het opladen van apparatuur. Medekampeerders vinden het vaak reuze interessant en willen je graag helpen. Ook bij recepties op kampeerterreinen kun je vaak goed terecht.

Aw: electriciteit 18 Jan 2007 02:43 #950

• Petra
Er zijn niet veel stroomvrije kampeerders meer, dus heel vaak sta je naast kampeerders met stroom waar je best even mag inpluggen in ruil voor een heroïsch verhaal over je ervaringen met écht kamperen!

Als je echt onafhankelijk wilt zijn of gaat wildkamperen kun je werken met een draagbare zonnecollector die stroom opwekt, kijk voor ervaringen daarmee op de site van de wereldfietser

groet,

Petra

Aw: electriciteit 17 Jan 2007 20:46 #949

• Sandra
Stopcontacten zijn overal. Opladen van batterijen doen wij vaak in een toiletgebouw, als we er toch staan af te wassen of als we gaan douchen ofzo.
Ook als we eens koffie drinken in een cafeetje, of een keer eten in een restaurantje, pluggen we gerust de oplader in een stopcontact.
Verder kun je bij veel campingrecepties (soms tegen betaling) telefoons en batterijen opladen.

Sandra

electriciteit 17 Jan 2007 19:26 #948

• yvonne
Hallo,
wij zijn van plan om deze zomer voor het eerst met de kinderen op fietsvakantie te gaan. Er komen wel steeds meer praktische vragen bovendrijven, onder andere ook over het kamperen met kleine tentjes. Hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met electriciteit. Ik neem aan dat je geen aansluiting gebruikt op de camping, maar je wilt toch wel batterijen voor het fototoestel en de mobiele telefoon opladen. Ik ben benieuwd naar reacties.
Yvonne