Welcome, Guest

TOPIC: uit eten met kids in Lelystad?

Aw: uit eten met kids in Lelystad? 04 Apr 2007 20:24 #1376

• Marjorie
hah, ik dacht ook meteen aan het sidhadorp! Ik hb er goede verhalen over het eten gehoord, maar met kleine kinderen lijkt het me niet zo geslaagd. Dubbelop is helemaal op kinderen gericht, compleet met een mini kinderboerderijtje. Veel plezier!

Groeten,
Marjorie
The administrator has disabled public write access.

Aw: uit eten met kids in Lelystad? 04 Apr 2007 20:12 #1375

• Margalith Goud
Ja, dat vond ik ook! Vandaar dat ik er nooit meer geweest ben. Zelfs de wijn was macrobiotisch rechtomgedraaid, als je begrijpt wat ik bedoel!

Aw: uit eten met kids in Lelystad? 04 Apr 2007 20:04 #1374

• Martin
Dankjewel voor de tips! Beide sites bezocht, dat wordt dus het pannenkoekenrestaurant, ik eet dan wel geen vlees maar de andere lokatie had een nogal hoog zweefgehalte.
Groet, Martin.

Aw: uit eten met kids in Lelystad? 04 Apr 2007 07:22 #1372

• Margalith Goud
Tja, uit eten in Lelystad. En op Koninginnedag..... Eens even denken. ALs je echt vegetarisch wilt, kun je naar het vegetarisch restaurant in het Sidhadorp. Zie www.sidhadorp.nl. Dat is echt \"serieus\" vegetarisch. Ik heb er 100 jaar geleden eens gegeten. Het eten was lekker maar het was mij iets te zweverig.
ALs je toch met kleintjes bent kun je ook denken aan pannenkoekenrestaurant Dubbelop. Zie www.dubbel-op.nl.
Niet echt een sfeervol gebouw maar wel heel kindvriendelijk met speeltoestellen en een klein kinderboerderijtje, geloof ik.

Succes en veel plezier op jullie fietstocht!

uit eten met kids in Lelystad? 02 Apr 2007 20:28 #1370

• Martin
klein beetje offtopic, maar ik probeer het toch maar:
met Koninginnedag fiets ik met een vriend, zijn jongste dochter (bijna 2)en mijn jongste zoon (1½, een rondje IJsselmeer. Weet iemand een leuke gelegenheid om (vleesloos) te eten in Lelystad?

Groet, Martin.