Welcome, Guest

TOPIC: Zuiderzeeroute

Aw: Zuiderzeeroute 05 Mei 2007 20:55 #1447

• sandra
Hoi,

In 2000 (alweer een tijdje geleden dus) hebben we deze route gefietst, met een driejarige in de fietskar. Wellicht heb je ons verslag al gelezen: home.tiscali.nl/~baartmns/fietsvakanties

Absoluut een leuke route. Het deel door Noord-Holland vond ik heel verrassend. Leuk is dat je veel over de dijk fietst, en tal van kleine strandjes tegenkomt.
We zijn niet over de afsluitdijk gegaan, maar met de boot van Enkhuizen naar Stavoren. In Friesland hebben we de 11-steden-route eraan vastgeknoopt, ook een aanrader. In ons reisverslag zie je ook in welke plaatsen we hebben gekampeerd. Als je meer wilt weten over de campings (namen enzo), laat het dan gerust weten, dan zoek ik het wel even na in onze aantekeningen.
Een paar dingen uit het bloe hoofd:
De camping in Edam (De Dijk) vonden we heel leuk. Enkhuizen was ons wat te groot, maar er schijnt ook een kleinere te zijn. Camping De Blikvaart in St. Annaparachie was de topper, echt leuk voor de kids.
De camping aan het Slotermeer vonden we wat minder.

Groetjes,
Sandra
The administrator has disabled public write access.

Aw: Zuiderzeeroute 05 Mei 2007 17:55 #1445

• roco
Hoi,

Ik zal dit onderwerp zeker gaan volgen. Of we hem dit jaar al fietsen weet ik nog niet maar hij staat wel nummer 1 op het verlanglijstje.

Groetjes Corine

Zuiderzeeroute 04 Mei 2007 21:33 #1444

• Josien
Halo, wij gaan in de zomer de Zuiderzeeroute fietsen met de kinderen. Of een gedeelte er van, dat zien we nog wel. Wie heeft er ervaring met deze route en leuke campingtips of andere tips? Of wie fietst 'm ook dit jaar en kunnen we tegen komen?!?
Groetjes, Josien.