Welcome, Guest

TOPIC: met een reisorganisatie mee?

Aw: met een reisorganisatie mee? 17 Sep 2007 12:03 #1581

• gios
Het is misschien iets om een nieuw forum onderdeel te starten: \"Reisgenoten gezocht\" ?!
The administrator has disabled public write access.

Aw: met een reisorganisatie mee? 05 Sep 2007 13:40 #1573

• ruud
Ha Dirk,

Ik ben benieuwd. Ik verwacht het eerlijk gezegd niet; voor de website speuren we ook regelmatig het web af naar (nieuwe) reisorganisaties. En eigenlijk bieden ze allemaal hetzelfde: 1 dag fietsen, 1 dag camping. Waarschijnlijk omdat de meeste gezinnen dit graag willen. Bij de groepsreizen voor gezinnen met 13-18 jarige kinderen zie je wat meer fietsdagen (en kilometers, hoogtemeters). Maar ja, daar hebben jullie natuurlijk niets aan.
Ik kende Swedish Cycling trouwens nog niet, we gaan 'm in het overzicht erbij zetten!
---
redactie Fietsenmetkinderen.info

met een reisorganisatie mee? 04 Sep 2007 14:16 #1572

• dvrens
Hoi

Deze zomer hebben we heerlijk gefietst in Zuid Duitsland, met onze kinderen (één van 4 en één van een 1/2 jr). Ons zoontje van 4 miste echter vriendjes op de camping.

Vandaar dat ik me eens aan het orienteren ben op reisorganisaties die groepsfietsreizen met kinderen aanbieden.

De reizen die ik op internet vind hebben bijna allemaal een programma met drie trekdagen, en drie tot vijf 'omgevingsdagen'. Tuurlijk kun je dan wel gaan fietsen, maar wij vinden het leuker om verder te trekken.

Weet iemand een reisorganisatie die groepsfietsreizen voor gezinnen aanbiedt, en waar het programma uit merendeels trek-dagen bestaat?

30-60 km per dag is geen probleem, heuvels ook niet, bestemming is nog geheel open, overnachten bij voorkeur op campings, maar hotelletjes mag ook.

De enige reisorganisatie die ik vind die hieraan voldoet is Swedish Cycle. mooie reis overigens, maar we hebben liever wat te kiezen ;)

alvast dank voor reakties,

dirk en linda<br /><br />Bericht gewijzigd door: dvrens, op: 2007/09/04 16:17