Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Sprookjesroute in Duitsland

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 13 Jan 2010 21:43 #2802

• Marjorie
Nog even een vraag over een al wat ouder onderwerp ;-).
We hebben de route vorig jaar nog niet gedaan, maar hij staat bovenaan ons verlanglijstje voor dit jaar!
Mijn vraag aan degenen die (een deel van) de sprookjesroute hebben gefietst:
Waar begonnen jullie, en hoe kwamen jullie daar (met auto, trein?). Ik heb zitten kijken op internet voor vervoer met de trein. Naar Hannover is het erg makkelijk, maar naar Hannoversch.Münden is het toch even anders ;-).
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Alvast bedankt!
groetjes,
Marjorie
The administrator has disabled public write access.

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 06 Feb 2008 13:45 #1757

• Margalith
Ik kwam op het internet de volgende handige site tegen. www.deutsche-maerchenstrasse.com
Daar vind je met een beetje doorlinken en speurwerk ook terug waar er voorstellingen zijn.
Gaan jullie de hele route rijden of een gedeelte?<br /><br />Bericht gewijzigd door: goudje0, op: 2008/02/06 14:46

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 05 Feb 2008 15:23 #1753

• babsdehaas
hallo

wij gaan waarshijnlijk dit jaar ook de weserroute of sprookjesroute fietsen

het blijkt de route van duitsland te zijn en heeft afgelopen jaar een prijs gevonden. gek genoeg vind je er niet veel informatie over.

we zij er wel achter gekomen dat bike-line de route heeft, op hun site staat erg veel informatie over de route.

babs

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 01 Feb 2008 20:43 #1745

• Margalith
Bedankt voor alle tips! Ik ga het allemaal eens verder bestuderen.

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 31 Jan 2008 18:39 #1744

• max
bekijk dit eens, als je het nog niet zelf hebt gevonden. Er bestaat ook een duitse site over de weser, maar dan moet ik op zoek.

www.fietskaartinformatiestichting.nl/fie.../Ring%201/gweser.htm

Groetjes

Aw: Sprookjesroute in Duitsland 30 Jan 2008 20:53 #1742

• Marjorie
Ik ben op internet aan het zoeken geweest naar de fietsroute van de sprookjesroute, maar een echte beschrijving zie ik er niet van. Is het opgenomen in delen van andere routes? Is het een deel van de weser route, of toch weer anders? Ik kom wel de route tegen, maar dan dat die 600 km is, en vooral dat je met de auto de route kunt volgen...en dat is natuurlijk niet wat ik zoek. Het lijkt mij ook een leuke route om met kinderen te doen. Hebben ze iets om naartoe te fietsen!
Bestaat er een boekje oid met daarin de beschrijving van de fietsroute?

Groeten,
Marjorie
  • Page:
  • 1
  • 2