Welcome, Guest

TOPIC: fietsbus

Aw: fietsbus 04 Jan 2008 21:29 #1706

• Josien
Fietsrelax heeft de prijzen voor 2008 op internet gezet en is een stuk duurder geworden; van 115 naar 145 euro. Maarja, altijd nog goedkoper dan Cycletours.
Effe ter info.
The administrator has disabled public write access.

Aw: fietsbus 26 Dec 2007 22:27 #1681

• Josien
Hoi,
als ik het goed bekeken heb zit het prijsverschil vooral in de fietstransportkosten. Bij Fietsrelax is dit inclusief, bij Cycletours 75 euro. En elk kind 20% korting, bij Cycletours is dit 25% maar per volw. 1 kind. En wij heben drie kinderen dus betaald nummer drie de volle prijs. We zullen het eens gaan uitzoeken op de fietswandelbeurs.
Ze hebben ookmaar twee plaatsen in Frankrijk waar ze heenrijden (gegevens nog van 2007).

Hmmmm....ik moet natuurlijk niet overdrijven. Cycletours is ook inclusief fiets.;)<br /><br />Bericht gewijzigd door: Josien, op: 2007/12/26 23:47

Aw: fietsbus 24 Dec 2007 15:59 #1677

• sandra
Hoi,

wij zijn naar Zuidwest Frankrijk geweest met de fietsbus van Cycletours. Toen ging er nog een slaapbus, helaas rijden die niet meer. Inderdaad behoorlijk aan de prijs! En nee, niet buitengewoon luxe of wat dan ook maar. Gewoon prima. Fietsrelax ken ik niet. Zijn die prijzen inclusief alles? En krijg je ook kinderkorting?

Groet, Sandra

fietsbus 23 Dec 2007 22:05 #1676

• Josien
Hallo,
ik zit net wat rond te surfen op internet voor busreizen naar Frankrijk, de Loire. Nou kost een retour met Cycletours rond de 200 euro en met Fietsrelax 115 euro. Nogal een verschil vond ik. Heeft iemand ervaring met deze bussen? Moet je de één zelf aanduwen en rijdt de ander op goud ofzo?????
Ben benieuwd! Groetjes, Josien.