Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: limes

Aw: limes 15 Apr 2008 17:14 #1908

• Paula
Wij hebben deel 2 gefietst. Campings hadden altijd plaats voor ons. We hebben nooit gereserveerd.
The administrator has disabled public write access.

Aw: limes 12 Feb 2008 22:11 #1780

• wereldreis
Wat heb je een goed geheugen zeg........Klopt helemaal ik kreeg het toen niet rond maar we komen zeker nog een keer.........ik heb het fis aangeschreven en kreeg een vriendelijk antwoord dat er voor een fietser altijd plek is op een camping.........lief bedoeld maar daar heb ik niets aan......de vvv vind ik ook een goede tip........

Aw: limes 12 Feb 2008 18:49 #1777

• Astrid
Hallo Marion,
Nu begint bij mij ook iets te dagen. Volgens mij hebben wij elkaar al eerder geschreven over het fietsweekend afgelopen jaar. Maar goed, even denken in mogelijkheden. De Limes route wordt uitgegeven door Pirola via de Fietskaart Informatie Stichting. Misschien hebben zij daar adreslijsten beschikbaar bij de routes. Verder hebben wij ook regelmatig bij de VVV geïnformeerd. Die hebben meestal kaarten van de regio met campings en andere overnachtingsmogelijkheden.
Groetjes,
Astrid

Aw: limes 12 Feb 2008 08:18 #1776

• wereldreis
wij fietsen in een aangepastte vorm en die vrijheid past nog niet bij ons.
Ik ben mindervalide en kan niet een stuk verder fietsen.....Op is op aan het einde van een dag.
Verder heb ik twee autisten bij me in ons gezin en die willen wel graag weten waar we 's avonds slapen..........
Dus bel ik liever van te voren...........ik ga gewoon een oplossing zoeken........heeft even nodig maar ik denk in mogelijkheden.........

Aw: limes 11 Feb 2008 20:23 #1775

• Astrid
Hoi,
Wij hebben de route in juli/augustus 2004 gefietst, dus in het hoogseizoen. Normaal gesproken fietsen we door totdat we moe zijn, geen zin meer hebben etc. We hebben altijd wel een plekje op een camping kunnen vinden, soms een 'Zimmer' genomen en ook een keer in een natuurvrienden huis gelogeerd. Eén keer hadden we pech (camping bestond niet meer) en moesten we doorfietsen, waardoor de dagafstand zo'n 85 km werd.
Groetjes,
Astrid

Aw: limes 10 Feb 2008 21:13 #1774

• wereldreis
enne sandra, we hebben een tweedehands radical gevonden. Dank je wel voor het advies daarover. We nemen nu de varrie 9 meemet grondzeil en zonder binnentent. Nu nog alleen bestellen en betalen........;) ;)

google even op tipi en moosecamp en je vindt de tent
  • Page:
  • 1
  • 2