Welcome, Guest

TOPIC: Met een fietskar op de boot

Aw: Met een fietskar op de boot 27 Feb 2008 20:04 #1812

• babsdehaas
wij zijn 2 jaar geleden met de fietskar naar terschelling geweest. We konden er heel makkelijk op wel inderdaad als laatste.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Met een fietskar op de boot 27 Feb 2008 18:59 #1811

• haitsmah
hoi,
wij zijn afgelopen zomer met onze fietskar op de boot geweest. onze fietskar is 90 cm breed en past niet overal door, maar nu ging het prima. we hoefden ook niet als laatste op de boot maar konden gewoon doorlopen.

Aw: Met een fietskar op de boot 27 Feb 2008 08:47 #1810

• arie
In 2003 zijn wij met de boot van enkhuizen naar stavoren gegaan. Zelf waren wij met 4 volwassenen met een gewone fiets, drie van de fietsen hadden een aanhanger, twee kinderkarren en een bagagekar. Wij mochten pas als laatste op de boot en dat ging prima. Deze boot heeft een goede plank voor fietsen om aan boord te komen. Wij hoefden de karren ook niet los te koppelen.
Wij vonden het een leuke overtocht.

veel plezier deze zomer

Met een fietskar op de boot 26 Feb 2008 16:05 #1809

• Duckman
Ik wil deze zomer met mijn dochter, in de fietskar en ik zelf op de ligfiets, een korte fiets vakantie houden. In de route heb het fiets/voet veer Enhuizen/Urk en Enkhuizen/Stavoren. Nu is mijn vraag kan ik gemakelijk met ligfiets en kar op deze boten komen, zonder los te koppelen. Heeft iemand hier ervaring mee.