Welcome, Guest

TOPIC: Loire Kastelen fietsroute

Aw: Loire Kastelen fietsroute 30 Mrt 2008 09:51 #1846

• marga wispels
Beste Mensen,

Bedankt voor jullie reacties.

Vriendelijke groet,
Marga Wispels
The administrator has disabled public write access.

Aw: Loire Kastelen fietsroute 30 Mrt 2008 09:48 #1845

• marga wispels
Hoi Josien,

Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat jullie hier ook willen gaan fietsen :).Wij zijn nog van plan om het boekje te kopen, maar ik dacht eerst eens even peilen op het forum. Bij ons moet het ook nog gaan leven. Wij weten nog helemaal niet waar we willen starten.

Groetjes Marga

Aw: Loire Kastelen fietsroute 25 Mrt 2008 22:20 #1838

• Martin
Voor ons was dit ooit de eerste kennismaking met fietskamperen, nog zonder kinderen. Met de trein naar Gare du Nord in Parijs, en via Versailles de stad uit. Daarna door de wat camping-arme graanvelden ri Orleans. Vandaar tussen de Loire en Indre stroomafwaarts naar het westen gegaan, langs de bekende kastelen. Deze streek is licht glooiend maar uitstekend te doen. De campingdichtheid is hoog en de wijnen zijn lekker. Helaas niet veel kamperen bij de boer of op de wijngaard.

Kortom moet met kinderen goed te doen zijn en ik denk dat er ook veel voor ze te zien is mbt de kastelen/ridderhistorie, als het ze boeit.

Groet Martin.

Aw: Loire Kastelen fietsroute 25 Mrt 2008 21:06 #1837

• reichbus
Hoi,

Ook wij gaan naar de Loire, met de fietsen op de klapkar. We zullen twee standplaatsen hebben vanwaar we willen gaan fietsen. Geen vast plan voor routes en ook geen ervaring. Ik heb wel het idee dat er goed te fietsen valt met kinderen. Ik heb steeds begrepen dat er geen grote hoogteverschillen zijn.

Ingrid B.

Aw: Loire Kastelen fietsroute 25 Mrt 2008 20:40 #1836

• Josien
Hoi,
wij gaan ook drie weken langs de kastelen van de Loire, we gaan met de fietsbus naar Blere en stipelen dan onze route uit, wsch. langs Tours en Orleans en verder met een ruime bocht terug. Of zoiets. Wij zijn ook nog een beetje zoekende, heb al wel het boekje gekocht maar het moet nog even gaan \"leven\". Waar starten jullie?
Groetjes, Josien.

Loire Kastelen fietsroute 25 Mrt 2008 08:19 #1834

• marga wispels
Hallo,

Wie heeft deze route gefietst? Wij zijn van plan om met onze vier kinderen (10,8 en 2 van 5 jaar) een stukje van deze route te gaan fietsen. Wat zijn jullie ervaringen?

Vriendelijke groet,
Marga