Welcome, Guest

TOPIC: Fietsen in Drenthe

Aw: Fietsen in Drenthe 03 Apr 2008 19:43 #1878

• Josien
Naar \"Boer Henkie\" in Orvelte willen we altijd nog wel een keertje want daar hebben we hele goede herinneringen aan, aan die biologische camping. Met twee en het jaar erna met drie kinderen. Met heel slecht weer en met heel heet weer. Met fietsen mee maar ook met de vouwwagen van opa en oma. Daarna zijn we begonnen met de echte fietsvakanties.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsen in Drenthe 02 Apr 2008 21:10 #1874

• Aukje
Wie heeft er heimwee naar Drenthe of zou er nog heel graag om een speciale reden heen willen? Mail dan snel naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.

Aw: Fietsen in Drenthe 31 Dec 2005 09:04 #192

• Monica
Wij zijn vorig jaar met onze twee zonen van 5 en 7 een verlengd weekend in Drenthe gaan kamperen met de tent. Het was een mooie verzorgde camping, heel vriendelijk en een prachtige natuur. De omgeving en de fietspaden zijn er ideaal om met kinderen te fietsen.De kinderen zagen al een heel jaar \"wanneer gaan we nog eens naar Drenthe\" omdat het ons allen zo goed is meegevallen.

Aw: Fietsen in Drenthe 31 Dec 2005 09:04 #191

• A. Koster
Wat wil je precies weten? Drenthe is prachtig, dat is een ding wat zeker is. Ik woon er zelf, maar als ik tien minuten van huis fiets zit ik midden in het bos en heb ik het idee dat ik op vakantie ben.

Aw: Fietsen in Drenthe 31 Dec 2005 09:03 #190

• Theo
Wat wil je weten?
Wij hebben er vaak genoeg gefietst en het bevalt uistekend. Door het dichte netwerk van fietspaden en de vele campings zijn er volop mogelijkheden om op je eigen behoeften en de mogelijkheden af te stemmen. Hoe oud zijn jullie kinderen?

Fietsen in Drenthe 31 Dec 2005 09:03 #189

• Anke
wij, gezin met 3 kinderen willen een vakantie van 1 week in drenthe op campings doorbrengen, wie heeft er ervaring???