Welcome, Guest

TOPIC: Autoslaaptrein Avignon

Aw: Autoslaaptrein Avignon 27 Mei 2008 09:06 #1997

• Claar
Hoi Richard,

Wij zijn vorig jaar met fiets en aanhangkar met de autoslaaptrein naar Avignon gegaan. Wat betreft de prijs kan ik je niet verder helpen. Het is gewoon duur!

Wat betreft de kinderkar. De fietsen gaan op een speciaalkarretje (waar alleen fietsen op passen) en dan op het auto gedeelte van de trein. Wij hebben een kar die opgeklapt kan worden (Chariot Cougar) en hebben de kar meegenomen in onze eigen coupe. We hadden een luxe driepersoonscoupe met twee volwassenen en een kind. De kar paste op het bovenste bed en we hadden een tatteljeebedje bij ons waar onze zoon in kon slapen op de grond. Dit werkte prima. Soms is de trein niet helemaal vol en kun je een lege coupe gebruiken.

Ik heb vorig jaar ook gevraagd waarom ze het zo hebben geregeld en niet een speciale bagagewagon meenemen zoals ze dat vroeger deden. Er werd me verteld dat ze moeten betalen voor het gebruik van het spoor per wagon en dus zo min mogelijk wagons meenemen.

groet,
Claar
The administrator has disabled public write access.

Autoslaaptrein Avignon 26 Mei 2008 10:36 #1994

• richard hermsen
beste allemaal,
deze zomer willen we voor het eerst met ons zoontje gaan fietsen.
Het plan is rond Avignon te gaan fietsen, en ik ben aan het kijken naar de verschillende opties voor heen en terugreis.
De autoslaaptrein lijkt een goed alternatief voor de auto en ik lees dat dit eerder gedaan is. Ik heb een aantal vragen die niet worden beantwoord op de site van de slaaptrein:

- we willen in juli reizen, op onderstaande website staan de tarieven: voor 2 volwassenen, een baby en 2 fietsen gaat ons dat 790E + 15E boekingskosten kosten: das een behoorlijk straf bedrag.
Zijn er kortingsacties of websites waar er goedkoper geboekt kan worden?

- Op dezelfde website staat: fietsaanhangwagens kunnen niet vervoerd worden met de AutoSlaap Trein
Dat is niet handig!
Nu is onze kinderkar in een handomdraai om te toveren in een kinderwagen: mag het dan ineens wel?

dank voor jullie antwoorden!

groet, Richard

www.treinreiswinkel.nl/autoslaaptreinen/..._frankrijk_en_italie<br /><br />Bericht gewijzigd door: modestine, op: 2008/05/26 13:41
The administrator has disabled public write access.