Welcome, Guest

TOPIC: Aare route

Aw: Aare route 19 Jan 2009 20:10 #2235

• kalevala
City nightline gaat naar Basel en Zürich. Vandaaruit kunnen we beginnen met fietsen. (Zürich schijnt zeer de moeite waard te zijn) of eerst met de trein doorreizen naar bv Interlaken. Voor 20 euro per kind en dan voor max. 2 kinderen per gezin kunnen die voor een heel jaar gratis mee met een betalende volwassene. En fietsvervoer zou moeten kunnen daar. Ik heb daar verder geen ervaring mee, alleen tot nu toe uitgezocht. Zürich-Interlaken is ongeveer 2 a 2,5 uur per de trein. Ik moet verder nog de gezinsmogelijkheden uitzoeken voor het binnenland.

Alternatief is de auto maar of we daar 5 fietsen en een bagagekar op kwijt kunnen. Het is dan wel een Kangoo, maar toch. En je moet ergens de auto voor een aantal weken achterlaten

We hebben in ieder geval een aantal doelen de komende fiets- en wandelbeurs
The administrator has disabled public write access.

Aw: Aare route 19 Jan 2009 17:42 #2233

• Margalith
Wij hebben twee jaar geleden de route Bern-Venetië gereden en hebben toen een klein stukje van de Aareroute gereden. Zwitserland is echt prachtig en de routes zijn goed bewegwijzerd. Wij willen ook zeker een keer terug! De Aareroute heb ik ook al eens bestudeerd. Is volgens mij wel te doen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Wat zijn jullie plannen qua vervoer er naar toe? Dat vind ik altijd een heel gepuzzel.<br /><br />Bericht gewijzigd door: goudje0, op: 2009/01/19 18:43

Aare route 19 Jan 2009 13:18 #2232

• kalevala
We krijgen al wat meer ideeën voor de zomer. Eerder had ik het over Denemarken maar familieleden brachten van de vakantiebeurs een folder mee over oa fietsmogelijkheden in Zwitserland. Daarbij raakte ik geïnteresseerd in wat ze daar noemen route nr 8 de zg Aareroute. Begint ergens bij Interlaken en gaat dan via oa Bern naar Aarau. Lijkt over het algemeen een vlakke fietsroute te zijn met toch het gevoel echt bij de bergen te zijn. Heeft iemand ervaring met deze route ?
Groeten van Marc