Welcome, Guest

TOPIC: Fietsen op Corsica

Aw: Fietsen op Corsica 28 Apr 2009 10:41 #2427

• Silvie
Mijn antwoord sluit helemaal aan bij dat van Claar. Er is op Corsica vrijwel geen vlak stuk te vinden, afgezien van de oostkust. De weg langs de oostkust is druk en landschappelijk veel minder mooi dan de rest van corsica, dus die beveel ik niet aan. Het binnenland is nog pittiger dan de westkust. Echt prachtig, maar ik vond de tocht zonder kinderen al zwaar genoeg.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsen op Corsica 28 Apr 2009 07:40 #2424

• Claar
Hoi Inge,

Corsica is prachtig om te fietsen, maar vlakke stukken ben ik er niet tegen gekomen. Wij hebben een trektocht langs de westkust gemaakt. Je fietst prachtig langs zee, het landschap is mooi en er zijn prima campings. Het is alleen wel pittig fietsen. Volgens mij is het binnenland ook mooi, maar net zo pittig. De oostkust is wel vlakker, maar ook veel minder leuk om te fietsen.

groet,
Claar

Fietsen op Corsica 27 Apr 2009 19:44 #2423

• Inge
Wie heeft er informatie over fietsen op Corsica?
Deze zomer willen wij hier graag gaan fietsen met onze drie kinderen (4, 3 & 1 ). We fietsen met een fietskar en aanhangfiets en zijn op zoek naar redelijk vlak terrein.

Op dit momenten denken we aan een rondreis of om vanuit verschillende campings dagtochten te maken.

Mocht je geen informatie hebben over Corsica maar welke leuke campings weten in Frankrijk (veel kans op zon gezien onze kleine tent...) met goede mogelijkheden om dagtochten te rijden dan horen we dit ook graag!

Inge