Welcome, Guest

TOPIC: Mooi fietsgebied in Duitsland?

Aw: Mooi fietsgebied in Duitsland? 15 Nov 2010 17:57 #3688

• Miljor
Claar bedankt voor je reactie. Uiteindelijk zijn we van de zomer 'vreemd' gegaan en hebben 2 kanotochten en een vlottentocht in Zweden gedaan wat ook erg mooi was. Op de heenreis in Noord Duitsland gekampeerd maar dat gebied viel me wat tegen.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Mooi fietsgebied in Duitsland? 15 Nov 2010 14:15 #3687

• femke003
Trier is ook erg mooi om te fietsen! Dat ligt in het westen van Duitsland.

Aw: Mooi fietsgebied in Duitsland? 12 Apr 2010 14:49 #3107

• Claar
Hoi Mike,
Wij hebben twee jaar geleden in het gebied tussen Bremen en Hamburg op een camping gestaan bij Worpswede die we erg leuk vonden. Het is een simpele camping, met een deel waar alleen tenten kunnen staan (geen auto's) met een vuurplaats en ze verhuren kano's. Een zwembad is er niet. Met die kano's kun je ook een tocht maken in de omgeving (dat hebben wij niet gedaan).

In de omgeving kun je leuk fietsen, het is er vlak (beetje Nederlands wat landschap betreft). Hier zijn wat sites, dan kun je er een beeld van krijgen...

worpswede-camping.de
kulturland-teufelsmoor.de
raderlebnis-teufelsmoor.de

Ik denk dat het een leuk gebied is voor een aantal dagen en dan bijvoorbeeld door naar Denemarken of de Duitse wadden...

groet,
Claar

Mooi fietsgebied in Duitsland? 04 Apr 2010 20:11 #3089

• Miljor
Ik ben op zoek naar een mooi natuurgebied met mooie campings in Duitsland. Vanuit de camping willen we met onze 2 zoons van 10 en 12 jaar stukjes fietsen in de omgeving. Wie weet er een mooi gebied of kent een leuke camping. Het liefst met zwembad erbij? Alvast bedankt voor jullie tips!