Welcome, Guest

TOPIC: trekkersmogelijkheden

Aw: trekkersmogelijkheden 16 Apr 2010 18:36 #3124

• gios
:laugh: Na vorig jaar in Frankrijk gefietst te hebben vragen onze kinderen of we alsjeblieft weer naar Denemarken gaan...
The administrator has disabled public write access.

Aw: trekkersmogelijkheden 14 Apr 2010 07:53 #3121

• Sander
Dat Denemarken toch! Wat een vakantieland voor met kinderen, geweldige mogelijkheden met voor ieder wat wils qua overnachtingen. Ik blijf me verbazen (eerst er achter komen dat ze daar ook paalkampeerplaatsen hebben en veel meer dan in NL en dan nu dat het ook barst van de trekkershutten).

Aw: trekkersmogelijkheden 13 Apr 2010 17:58 #3118

• Motomarz
Denemarken!
Langs de westkust.
Veel campings, met trekkershutten.
En meivakantie kennen ze daar niet volgens mij,
dus geen hoogseizoenprijzen.

Aw: trekkersmogelijkheden 13 Apr 2010 14:00 #3117

• femke
In het groene hart heb je ook nog de hooiberghutten voor 45 euro per nacht voor 4 personen.
www.hooiberghutten.nl
Femke

Aw: trekkersmogelijkheden 13 Apr 2010 09:38 #3115

• Sander
Ik denk dat je dan in NL de meeste kansen hebt omdat de campingdichtheid hier groot is en je best wel veel trekkershutten hebt. Maar die trekkershutten zijn ook niet goedkoop. Ze zijn net iets goedkoper dan een Bed en Breakfast maar niet veel. Voor een gezin is een trekkershut wel aanzienlijk goedkoper. Je kan er met 4 man in slapen. Met 4 man een B&B nemen is wel prijziger.

trekkerhutten vind je via deze site: www.trekkershutten.nl

en via google voor alle opties die niet bij deze stichting zijn aangesloten.

trekkersmogelijkheden 12 Apr 2010 20:24 #3114

• roco
Hallo,

Wij willen erg graag op fietsvakantie maar nog niet met een tent. Nu zijn wij op zoek naar een hutje/caravan etc. om in te kunnen overnachten of andere ideeën ook welkom. Is er ergens een website met specifiek trekkersmogelijkheden.

Het gaat om de laatste week van de meivakantie. Ik snap dat het dan duurder is maar 163 euro voor 2 nachten vind ik wel erg veel.

Groetjes Corine