Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Kalmthout-Westende

Aw: Kalmthout-Westende (bis) 12 Jul 2011 20:13 #4212

• March
Weer een mooie tocht gehad. Wel erg veel wind en dat voel je wel als je constant op en af dijken naast de Schelde rijdt. Ook de zoon vond het superleuk, al vond hij het wel leuk om me te chanteren dat hij voor een snoepje harder zou gaan (mee-)trappen. :evil:
The administrator has disabled public write access.

Aw: Kalmthout-Westende (bis) 06 Jul 2011 16:43 #4208

• March
Dit weekend een herhaling van onze rit van vorig jaar. Ik heb wel een beetje met etappes geschoven en enkele ommetjes door natuurschoon geschrapt zodat het nu 68-56 en 40km zal zijn per dag. Die 68 wordt nog in twee geknipt door het veer, dus dat zal ook wel lukken - hopend op mooi weer...
march

Aw: Kalmthout-Westende 11 Aug 2010 17:38 #3540

• roco
Hoi,

Leuk te horen dat het zo goed bevallen is.

Heel herkenbaar inderdaad. Zoon (5) en ik fietsen eerst naast elkaar en kletsen dan gezellig. Als hij moe is, maak ik hem vast in de follow me en zit hij achter me maar blijft dan vrolijk doorkletsen. Wind of geen wind, auto's of geen auto's.

Groetjes Corine

Aw: Kalmthout-Westende 29 Jul 2010 21:53 #3508

• March
Al terug intussen. Het was superfijn, al zou ik geen 74km op 1 dag meer doen, niet zo zeer voor de zoon van 6, maar voor mezelf. Heel de rit wind op kop in open veld of naast het water, terwijl hij er op los taterde en allerlei vragen stelde was dodelijk. Gelukkig was er een aantal kilometers voor de eindmeet een \"Ijshoeve\" met speeltuin waar ik kon rusten en hij kon spelen. En Brugge is zo mooi en er is zoveel te zien (bootjes, paarden, stadspoorten, winkels, mensen,...)dat het heel de vrij eentonige dag goedmaakte.

Aw: Kalmthout-Westende 29 Jul 2010 18:07 #3505

• Motomarz
Stuk touw gaat hier ook altijd mee,
handig om de fiets in een boom of aan een verkeersbord
te knopen bij een lekke band.

verder: bordje bekers en in elk geval een mes,
zodat je onderweg kunt lunchen
(tenzij je luxe doet natuurlijk).

Aw: Kalmthout-Westende 22 Jul 2010 13:41 #3492

• March
Motomarz schrijft:
Volgens mij een prima route om te fietsen.

Wat materiaal betreft kan ik geen tips geven,
omdat je niet vertelt wat je al hebt ;)

Veel plezier.

Ik heb een fiets en een aanhangfiets. :)
Verder: plakspullen, inbussleutels, reservebinnenbanden, een stuk touw, zakmes, tape, fietsslot.
Ik bedoelde eigenlijk gewoon handige dingetjes om bij te hebben die jullie meenemen, maar waar een beginner niet aan denkt. Dat stuk touw bvb is me vroeger al eens goed van pas gekomen, zodat ik niet meer zonder vertrek.
  • Page:
  • 1
  • 2