Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Bali en Lombok

Aw: Bali en Lombok 20 Sep 2010 07:39 #3648

• March
Knap! Mooie foto's!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Bali en Lombok 28 Aug 2010 09:42 #3591

• Paula
Wat een ontzettend mooie reis! Welke inentingen hebben jullie gehad en hoelang van te voren moest dat gebeuren?

Aw: Bali en Lombok 25 Aug 2010 20:02 #3589

• Marjon en Peter
En oja, de kamers: We hadden niet van te voren gereserveerd. Soms belden we een avond/dag van te voren naar een hotel of homestay. De meeste keren mochten we in 1 kamer slapen, met extra bedden of matrassen op de grond. Wat dat betreft is het fijn om in een land/cultuur te zijn waar meestal wel wat 'te regelen' is.

Aw: Bali en Lombok 25 Aug 2010 20:00 #3588

• Marjon en Peter
Hoi Marijnje, Het was idd heerlijk. De kinderen vonden het niet te warm. Alleen in de volle zon de berg op was soms heftig. Maar misschien nog wel het meest voor onszelf. Van Bali naar Lombok namen wij de ferry. Prima te doen (overtocht van ca 5 uur). Groeten, Marjon

Aw: Bali en Lombok 25 Aug 2010 15:31 #3587

• Marijnje
Ziet er echt heeerlijk uit! Goed idee om daar te gaan fietsen. Hoe zijn jullie van Bali naar Lombok gegaan? Met de boot?
Vonden de kinderen het niet te warm om te fietsen?

Neem aan dat jullie gewoon kamers namen, hoe ging dat met 3 koters?
Ben helemaal geinspireerd, was er 12 jaar geleden met mijn lief...

Marijn

Aw: Bali en Lombok 25 Aug 2010 08:22 #3586

• Sander
Misschien dat dit inderdaad goed werkt op rustige wegen. Ik weet niet of ik dit in NL zou aandurven. Maar ja van d andere kant je ziet ze ook wel eens met complete surfplanken fietsen, dat is toch ook een behoorlijke lengte. En je hebt feitlijk twee koppelingen en dus meerdere scharnier koppelingen waardoor je draaicirkel inderdaad beperkt blijft.
  • Page:
  • 1
  • 2