Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Wie gaat er mee ?

Aw: Wie gaat er mee ? 27 Jan 2011 17:06 #3800

• Dagny
Heel leuk idee, ook voor alleenstaanden met kind die toch willen fietsen maar niet alleen. Mijn dochter is bijna 3, wie weet over een paar jaar!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Wie gaat er mee ? 11 Jan 2011 21:07 #3782

• Willem Jongman
Dit is een goed plan. Zeker als de kinderen ouder worden willen ze gezelschap van leeftijdsgenoten. Dat kun je kopen via Cycletours en zo, maar dat is knap duur, terwijl het enige wat je echt nodig hebt dat gezelschap van die andere gezinnen is.
Wim

Aw: Wie gaat er mee ? 05 Jan 2011 19:10 #3754

• roco
Hoi,

Geweldig idee alleen zijn onze kinderen pas 6 en 3 en gaan wij in mei in Oostenrijk wonen. Misschien over een paar jaar.

Groetjes Corine

Aw: Wie gaat er mee ? 04 Jan 2011 16:34 #3752

• Susan
Hoi Erik,

Leuk, de eerste reactie! Als er 1 schaap over de dam is.....

Afwachten maar.

Groetjes,
Susan

Aw: Wie gaat er mee ? 04 Jan 2011 15:35 #3751

• gios
Leuk idee! Wij waren toch al van plan richting Zweden te gaan. Ik houd dit 'draadje' in de gaten.

Wie gaat er mee ? 01 Jan 2011 14:47 #3749

• Susan
Hoi,

Wij zijn een (samengestelde) familie met 3 kinderen. Een jongen van 14, een meisje van 11 en een meisje van 7 jaar. De kinderen vinden het fietsen wel leuk en avontuurlijk, maar ze missen gezelschap van andere kinderen op de vaak wat kleinere en afgelegen campings die je onderweg tegenkomt. Ook wij (ouders) zouden wat gezelschap erg leuk vinden.

Zo is het idee geboren om een fietsvakantie in bijv. Finland te gaan organiseren waaraan een aantal families met kinderen vanaf zo'n 7 jaar en ouder gaan deelnemen. We kunnen het dan precies zo gaan organiseren als we willen zonder dat het overdreven veel kost zoals bij veel fietsvakantiebedrijven. Kamperen op een camping kost meestal heel weinig. Als ik samen met anderen de rest organiseer hebben we wel het gerief maar niet de kosten van een georganiseerde vakantie.

Als er genoeg families meedoen zouden we een bus kunnen huren met chauffeur om ons naar het beginpunt te brengen. De bus vervoert de spullen en fungeert als bezemwagen voor de kleinere kinderen die halverwege de dagroute genoeg gefietst hebben.

Kortom, we kunnen van alles bedenken om het zo leuk mogelijk te maken voor iedereen. Ik heb erg veel zin om het allemaal te gaan organiseren. Wie heeft er zin om mee te gaan?
  • Page:
  • 1
  • 2