Welcome, Guest

TOPIC: Fietsatlas/kaarten NL

Aw: Fietsatlas/kaarten NL 30 Mei 2011 21:30 #4076

• sandra
Ik ken twee fietsatlassen, maar weet niet hoe oud ze zijn. Een van ANWB en een van Batavus (uitgegeven in kader van 100 jarig bestaan). Beide zijn een losbladig systeem in een multomap.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsatlas/kaarten NL 30 Mei 2011 18:53 #4073

• Silvie
Wij hebben de ANWB Fietsroutebox Nederland. Daar zitten 50 losse kaarten in (schaal 1:75.000) die in vieren gevouwen zijn. Samen bestrijken ze heel Nederland. De kaarten passen gemakkelijk in de Ortlieb kaartenhouder. Op de kaarten staan zowel de knooppuntenroutes als de LF-routes.

Aw: Fietsatlas/kaarten NL 29 Mei 2011 11:56 #4068

• josien03
Ik weet geen fietsatlas. Maar ik zag wel dat de Aldi weer fietskaarten heeft liggen van Nederland, daar staan ook de knooppunten op. Wij hebben daar vorig jaar prima op gefietst! En voor nog geen 2 euro per kaart. En ze passen in het mapje van het ortlieb/ vaude stuurtasje, kwestie van handig vouwen.

Fietsatlas/kaarten NL 27 Mei 2011 08:02 #4067

• Judith
Ik heb een Ortlieb kaartenhouder voor mijn fietskaarten. We hebben ANWB fietsatlas waar je de kaarten uit kan halen en die precies in de kaartenhouder passen. Maar deze fietsatlas is al meer dan 10 jaar oud en dat ga je steeds meer merken. Er staan ook geen fietsknooppunten op.
Nu ben ik op zoek naar nieuwe kaarten voor Nederland die in de houder passen, maar ik kan geen fietsatlas meer vinden. De nieuwste editie zit in een ringband waar je de kaarten niet van kan uithalen. Weten jullie nog een fietsatlas waar je de kaarten van kan uithalen en waar ook fietsknooppunten opstaan?