Welcome, Guest

TOPIC: fietskamperen met 3 kleine kinderen

Aw: fietskamperen met 3 kleine kinderen 08 Mei 2007 20:58 #1461

• Josien
Hoi, ik hoop wel voor je dat je tweeling al een beetje mobiel is, twee kruipertjes lijkt mij best pittig op vakantie in een kleine ruimte. Niet dat ik je afraadt om te gaan hoor. Wij hebben alleen met die leeftijd van de kinderen een keer niet gefietskampeerd en een vouwwagen geleend. Wel de fietsen en de fietskar mee natuurlijk en veel gefietst. De kinderen waren toen 1,5; 3,5 en 5,5. Maar als je het wel ziet zitten, absoluut doen! Ik zou wel een fietskar nemen voor de tweeling of heb je die al? Dan kunnen ze ook af en toe zitten als het jou op de camping even goed uitkomt. BV. tijdens koken en tent opzetten. Heel lief hoor, die helpende handjes. Maar soms even niet. En als het regent zitten zij in ieder geval droog. Oja, vergeet de regenbroeken als speelbroeken in het natte gras niet! Veel plezier! Groetjes, Josien
The administrator has disabled public write access.

Aw: fietskamperen met 3 kleine kinderen 08 Mei 2007 16:04 #1458

• sandra
En kijk eens bij de reisverhalen. Hoewel de meeste gezinnen met twee kids op stap lijken te gaan, zijn er ook verslagen van grotere gezinnen.

Sandra

Aw: fietskamperen met 3 kleine kinderen 08 Mei 2007 15:01 #1457

• Yolanda
Hoi Karin,
Wij hebben vorig jaar zomer 2 weken gekampeerd (in Nederland, rondje Noord Brabant) met onze 3 kids van 1, 3 en 5 jaar. Geen tweeling dus, wel de hoeveelheid kleding, matjes, slaapzakken en (vooral) luiers die jij ook mee moet nemen!
We hadden een fietskar en een bagagekar bij ons. Ze fietsten nog niet zelf dus zaten alledrie nog voorop en achterop (en in de fietskar als ze in slaap vielen).
Ik zou zeggen, wat wil je weten, je mag me alles vragen en ik zal je proberen te beantwoorden!
Groetjes, Yolanda

fietskamperen met 3 kleine kinderen 31 Jan 2007 19:14 #1044

• karin
wie heeft ervaring met fietskamperen met 3 kleine kinderen?
met de oudste hebben wij altijd gekampeerd met de fiets met nu hebben we 3 kinderen (oudste net 4 en tweede en derde zijn 1,5 jaar).