Welcome, Guest

TOPIC: kinderzitje In Thailand

Aw: kinderzitje In Thailand 31 Dec 2005 08:29 #131

• Martin
Hallo Diane,
We zijn net terug van een fietsvakantie van 2 maanden in Thailand. Wij hebben onze dochter van 4 jaar vervoerd in een fietskar. Dat is voor een lange fietstocht het meest comfortabel, maar voor een paar keer fietsen is een fietsstoeltje natuurlijk prima. We zijn niet op zoek geweest naar fietsstoeltjes en kan me niet herinneren of ze te koop of te huur zijn. Het lijkt me wel, want ik heb kinderen in fietsstoeltjes gezien. Misschien is het handig om een oproep te plaatsen bij het forum van de Wereldfietser, daar zitten wel een aantal fietsers die regelmatig in Thailand komen. Etienne Daniels zit in Chiang Mai en verzorgt 1 of meerdaagse fietstochten in groepsverband, ook met kinderen. Hij kan je vast wel antwoord geven op je vraag: www.clickandtravelonline.com. Heel veel plezier met de vakantie in Thailand, het is fantastisch om daar met kinderen te fietsen!
groet,Martin
The administrator has disabled public write access.

kinderzitje In Thailand 31 Dec 2005 08:29 #130

• Diane de Clerck
k ga eind oktober met mijn dochter van 2 naar Thailand. Daar wil ik af en toe een fiets huren, maar omdat ik al behoorlijk wat bagage moet meesjouwen, wil ik ter plekke een fietsstoeltje huren of kopen. Weet iemand of dat ook mogelijk is in bijv. Bangkok of Chiang Mai?
Groet, diane
The administrator has disabled public write access.