Welcome, Guest

TOPIC: slapen in de tent met baby

Aw: slapen in de tent met baby 16 Mrt 2007 08:32 #1322

• Tom de Jong
Bedankt voor de tips!

wij gaan fietsen in Nederland, dus zo heel koud zal het niet worden.

gr Tom
The administrator has disabled public write access.

Aw: slapen in de tent met baby 15 Mrt 2007 20:24 #1319

• Marjorie
Hallo,
Het ligt er natuurlijk aan hoe warm het is als jullie kamperen. Wij hadden een kinderslaapzak mee en zon slaapzakje die onze zoon in bed aan had. Als het warm was deden we hem die 'trappelzak' aan, en als wij naar bed gingen en het afgekoeld was deden we de slaapzak die we voor het kamperen hadden gekocht een beetje over hem heen. Zijn bedje (van tatteljee) stond wel los in de voortent, niet bij ons in de binnentent. In de binnentent is het altijd warmer dan in de buitentent natuurlijk.
Afgelopen zomer waren we in juli in Denemarken. Toen hadden we voor onze jongste zoon zijn gewatteerde slaapzak met mouwen mee (gekocht bij de prenatal, eigen merk). Hij sliep bij ons in de binnentent (we hebben nu een andere tent ;-)) en dat was meestal voldoende. En 2 koudere nachten hebben we het fleecevest van mijn vriend over hem heen gelegd. Dat was ook prima.
Groeten,
Marjorie

Aw: slapen in de tent met baby 15 Mrt 2007 08:27 #1316

• ruud
Wij vonden een kinderslaap/trappelzak heel handig. Omdat ze vaak niet zo warm zijn, hebben we er zelf een gemaakt van fleecestof, en met lange mouwen.
Is niet moeilijk. Gewoon een trappelzak op een stuk fleecestof neerleggen, een beetje de juiste vorm knippen, en de boel aan elkaar maken. Alleen de mouwen zijn wat lastiger.
Een apart dekentje hebben we nooit meegenomen. Als het koud was, legden we er gewoon nog een fleecevest of trui of zo overheen.

Succes!
---
redactie Fietsenmetkinderen.info

slapen in de tent met baby 15 Mrt 2007 08:23 #1315

• Tom de Jong
Beste Forummers,

Mijn vrouw en ik willen in de zomervakantie met onze, dan, 6 maanden oude baby op fietsvakantie. Wij hebben van Deryan een babycot gekocht. Z'n lichtgewicht camping bedje, maar waar slaapt de baby dan onder? een dekentje of gebruiken jullie een kinderslaapzak.

met vriendleijke groeten,
Tom de Jong