Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Peuterzitje?

Aw: Peuterzitje? 28 Mrt 2007 19:00 #1362

• Marjorie
Wij hebben een klein kussentje gekocht voor onze zoon (toen 11,5 maand) voor tijdens het slapen. Ik weet het preciese woord ervoor niet, maar het is zon kussen dat je om je nek doet. Het bestaat ook voor volwassenen. Ik dacht dat het een reiskussentje wordt genoemd. We deden het bij hem om als we verwachtten dat hij zou gaan slapen. Vorig jaar, toen hij dus 23 maanden was, werkte het niet meer. Hij vond het een raar ding en haalde het steeds uit zijn nek.... Ik heb geen idee of een kind van 15 maanden dat al steeds zal doen, maar misschien is het een idee om toch ietsje meer steun voor zijn hoofd te hebben.

Groeten,
Marjorie
The administrator has disabled public write access.

Aw: Peuterzitje? 28 Mrt 2007 14:57 #1361

• Piet Thys
Dit weekend dus een testritje gedaan.
Tuur zit eigenlijk al best wel stevig op het bankje.
Uitgaande van de geluiden die achter me uit de fietskar kwamen kon ik opmaken dat hij het best wel naar zijn zin had.
De enige reden waarom ik het peuterzitje dan nog zou kopen was om wat extra steun te geven bij het slapen.
Ik gebruik de kar eigenlijk voornamelijk voor korte afstanden en slapen zit er dan niet echt in.
Voor langere ritten zal ik dan wel een extra dekentje en kussen meenemen. Zeker nu het terug warmer wordt lijkt me zo'n warme zitting niet erg interessant.
Geen peuterzitje dus.

Bedankt voor de reacties!

Aw: Peuterzitje? 23 Mrt 2007 21:32 #1353

• femke
Ik kan het peuterzitje ook niet aanraden. Hoofdsteun zit vrij los. Zitting is erg warm. Ik heb het zitje dan ook niet veel gebruikt. Ik zou zeggen, zo lang mogelijk in de hangmat en daarna op het bankje.

Femke

Aw: Peuterzitje? 23 Mrt 2007 14:12 #1351

• Piet Thys
Ik zal dit weekend eens een testritje doen.

Aw: Peuterzitje? 23 Mrt 2007 12:16 #1350

• sandra
Ik zou ook niet meer een apart stoeltje kopen. Gewoon elkker op het bankje, en zorgen voor een lekker kussentje/dekentje/slaapzak oid om het zo nodig nog comfortabeler te maken.

Sandra

Aw: Peuterzitje? 23 Mrt 2007 11:32 #1347

• loecky
Als je kind thuis al gewoon rechtop kan zitten zonder hulpmiddelen dan kan dat ik de fietskar ook.

Onze Jip was 9 maanden toen hij gewoon zonder hulpmiddelen in de fietskar zat.
Wel 'n kussentje of opgeronlde slaapzak als ondersteuning onder zijn hoofdje bij het slapen.

Wij fietsten zo ongeveer 5-6 uur per dag.

Loek
  • Page:
  • 1
  • 2