Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: kleuter wanneer op aanhangfiets?

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 13 Apr 2007 11:12 #1398

• Rebecca
Hoi Sandra

ik bedoel op mijn eigen fiets een zitje en er dan een aanhangfiets achter. ik heb eens gekeken en zie wel veel soorten waarbij dat kan ja.

bedankt voor de tips :)

groetjes Rebecca
The administrator has disabled public write access.

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 12 Apr 2007 20:23 #1393

• sandra
Hoi Rebecca,

Nee hoor, dat maakt niets uit. Veel kinderen van vier jaar kunnen nog niet zonder zijwieltjes fietsen, en toch prima op een aanhangfiets. De fiets zit immers stevig vast, het kind hoeft alleen maar te zitten (en een beetje meetrappen is ook wel fijn).
Hoe bedoel je: een aanhangfiets met zitje? Zou je een zitje op de aanhangfiets willen doen? Ik heb dat nog nooit gezien, zou er volgens mij ook absoluut niet aan beginnen. Gewoon een zitje op je eigen fiets doen. In het overzicht met aanhangfietsen op deze site zie je welke aanhangfietsen je kunt combineren met een zitje op de bagagedrager. Dat zijn er best heel wat.

Sandra

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 12 Apr 2007 16:46 #1389

• Rebecca
hoi

bedankt voor jullie tips maar mijn broertje kan nog niet zonder zijwielen fietsen:ohmy: is het dan niet gevaarlijk om hem op een aanhangfiets te zetten?
en hebben jullie tips voor een aanhangfiets met zitje?

groeten Rebecca:blink:

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 10 Apr 2007 22:46 #1382

• ans
Wij gingen voor het eerst met onze zoon op de aanhangfiets op trekvakantie toen hij bijna 4 jaar oud was. Je moet het dan wel goed in de gaten houden; niet te lange afstanden en regelmatig pauzeren.
Het kwam wel eens voor dat hij met z'n hoofd op het stuur ging liggen. Dan is het natuurlijk zaak om meteen te stoppen. Verder ging het erg goed. Ik denk ook dat het per kind verschilt. Eerst uitgebreid uitproberen op korte tochtjes.

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 10 Apr 2007 06:09 #1381

• sandra
Hoi Rebecca,

Wij hebben de Combitrail, in het overzicht op deze website staat ie ook. Prima en stabiele aanhangfiets, en geschikt voor ukkies. Onze jongste zoon paste er met 3,5 jaar al makkelijk op. We hebben toen wel het stuur even andersom gezet, zodat deze wat dichterbij kwam.

Sandra

Aw: kleuter wanneer op aanhangfiets? 07 Apr 2007 18:05 #1378

• Rebecca
ja ik heb zelf net zo een probleem.
mijn broertje is 4 (in november) en is erg klein voor zijn leeftijd hij past net op een 12inch fietsje. nu wil ik voor hem een aanhangfiets aanschaffen maar op welke zal die passen?

heeft iemand een tip?
  • Page:
  • 1
  • 2