Welcome, Guest

TOPIC: Gemiddelde kosten fietsvakantie met kinderen

Aw: Gemiddelde kosten fietsvakantie met kinderen 30 Mrt 2008 14:02 #1850

• loecky
Dag Rena,

Op onze wereldreis (2 volwassenen en 1 kind van 2 jaar) waren wij inclusief diverse vliegtickets, verzekeringen, kamperen en zelf (vers) eten koken ongeveer 2200 euro per maand kwijt. Waar wij reisden was de levensstandaard vergelijkbaar met Nederland

Cheers,
Loek
The administrator has disabled public write access.

Aw: Gemiddelde kosten fietsvakantie met kinderen 22 Nov 2007 08:21 #1627

• Rena
Hi Sandra,
Bedankt voor je antwoord!
Groet, Rena

Aw: Gemiddelde kosten fietsvakantie met kinderen 22 Nov 2007 07:50 #1626

• sandra
Hoi Rena,

Makkelijke vraag, maar niet zo makkelijk om antwoord op te geven.... Ik heb gewoonweg geen idee wat wij gemiddeld uitgeven. Toch houd ik wel altijd een kasboekje bij tijdens de vakantie, dus ik kan best eens kijken wat we nu per vakantie zo hebben uitgegeven.
Maar ik denk dat je het zo goedkoop of duur kunt maken als je zelf wilt. Lowbudget is alle eten en drinken kopen in de supermarkt, kamperen op eenvoudige campings en zwemmen in meertjes of riviertjes. Maar je kunt natuurlijk ook regelmatig ook een terras gaan zitten, uit eten gaan, naar grotere campings met veel faciliteiten, zwemmen in zwembaden waarvoor je entree betaalt, een pretpark bezoeken, museumpje doen... Dan ziet de rekening er natuurlijk heel anders uit.

Groetjes, Sandra

Gemiddelde kosten fietsvakantie met kinderen 20 Nov 2007 14:04 #1623

• Rena
Beste mensen,

Het plan is om in 2008 samen met m'n vriendin en de 2 kinderen (10 en 17 jaar, de laatste is niet echt kind meer!) van Maastricht naar Parijs te fietsen en terug te gaan met de trein. Hier hebben we 2 weken de tijd voor.

Onderweg zullen we kamperen en de laatste 2 nachten in Parijs een hotelletje pakken.

Meestal zullen we koken, maar een terrasje of restaurantje zullen we vast zo nu en dan ook bezoeken.

Nu is mijn vraag:
Op wat voor een uitgave moet ik per dag ongeveer rekenen?

Alvast bedankt voor je reactie!
Groet, Rena<br /><br />Bericht gewijzigd door: renaw, op: 2007/11/20 15:05