Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: fietswandelbeurs

Aw: fietswandelbeurs 08 Feb 2008 18:16 #1766

• sandra
Fij om te horen! Ik ben zelf twee dagen op de stand geweest, heb met heel veel mensen gepraat en vond het erg leuk en gezellig. En ook weer veel ideeën opgedaan!

Sandra
The administrator has disabled public write access.

Aw: fietswandelbeurs 08 Feb 2008 16:16 #1764

• wereldreis
dank je wel voor alle verhalen bij de stand en nog meer bedankt voor alle tips.we zijn er zeer geinspireerd vandaan gekomen.........

Aw: fietswandelbeurs 03 Feb 2008 12:53 #1746

• Jack van Gils
Ik heb fietsen met kinderen leren kennen via de fietsbeurs. Bedankt voor jullie moeite. Ik heb me direct aangemeld op de site. Ik vind het leuk om mensen te leren kennen, die net zulke vakanties leuk vinden als wij. We voelden ons een beetje eenzaam.:( De beursstand was leuk.:cheer: Dank je wel.

Aw: fietswandelbeurs 05 Jan 2008 21:48 #1707

• Petrus
Hallo Sandra,

Wij zouden graag de zondag op de beurs willen komen (voor bemannen stand). We nemen dan net als vorig jaar de kinderen mee (3).
Groetjes,
Petrus Lenes

Aw: fietswandelbeurs 29 Dec 2007 21:17 #1695

• Josien
Hoi,
effe oppas regelen maar reserveer ons maar vast voor de zondag!
Groetjes, Josien

Aw: fietswandelbeurs 29 Dec 2007 20:21 #1693

• sandra
Hallo Josien,

Ja hoor, er is weer een stand van Fietsen met Kinderen. En daarvoor zoeken we weer een paar enthousiaste gezinnen die het leuk vinden om een dagje met hun foto's te komen. Dit weekend hoop ik een oproepje op de site te plaatsen. Fijn dat jullie ook weer een dagje willen komen! Hebben jullie voorkeur voor een dag?

Sandra
  • Page:
  • 1
  • 2