Welcome, Guest

TOPIC: Fietsen met kinderen weekend

Aw: Fietsen met kinderen weekend 15 Feb 2008 07:46 #1786

• sandra
Hoi,

wij hebben ook weer zin een een weekend! Ruud kan beide genoemde weekenden niet, maar ik kom desnoods alleen met de kids.
Wat moet allemaal worden georganiseerd?
- camping regelen
- aanmeldingen bijhouden
- aankondiging op website (en evt. nog andere plekken)
- fietsroute(s) voorbereiden

Ik ben ook niet zo van de route; Ruud wel, maar als hij er niet bij is, is dat weer niet zo handig. Margalith wil de camping dus wel regelen. Astrid, zou jij je weer willen ontfermen over de aanmeldingen? Dan maak ik een mooie aankondiging op de site en de digitale nieuwsbrief.
Wie wil een leuke fietsroute voorbereiden?

Groetjes, Sandra
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsen met kinderen weekend 14 Feb 2008 22:12 #1785

• Margalith
Hoi Astrid,

Dat weekend kan ik dan weer niet (ga ik naar Oerol, ook leuk!)
Ik wil best de camping enzo regelen. Maar fietsroutes e.d. is niet helemaal mijn ding eerlijk gezegd! Dus misschien wil iemand anders dat op zich nemen.
Maar een geschikte datum plannen is een eerste vereiste! En dat gaat best lastig worden, ben ik bang....
24-25 mei?

Aw: Fietsen met kinderen weekend 13 Feb 2008 10:06 #1782

• Astrid
Ha Margalith,
Om eerlijk te zeggen was ik nog niet aan het plannen.
Ik ben ook niet op de beurs geweest en nog druk met andere zaken. Maar goed, nu jij erover begint.
Wat vind je van het weekend van 14 en 15 juni?
Pasen, Hemelvaart en Pinksteren vielen vorig jaar al af. De schoolvakanties beginnen vanaf 28 juni.
Naar campings heb ik nog niet gekeken. Al moet ik zeggen dat de camping van afgelopen jaar wel goed was. Gelegenheid om op het groepsveld te staan. Redelijk centraal gelegen en een mooi gebied om te fietsen.
Ik begrijp echter wel dat we dan met minimaal 30 personen moeten zijn, dus dat zijn al snel zo'n acht gezinnen. Verder weet ik niet meer of er ook voorzieningen voor gehandicapten waren. We hebben nog even de tijd. Misschien iets voor jou om het dit jaar te organiseren?
Groetjes,
Astrid

Aw: Fietsen met kinderen weekend 12 Feb 2008 22:15 #1781

• wereldreis
ziet eruit als een leuke camping.........de hond mag mee.....:) :)

Fietsen met kinderen weekend 12 Feb 2008 20:47 #1778

• Margalith
Ja ja, zo'n fietsbeurs geeft weer zin om op pad te gaan! Wij hebben de afgelopen twee jaar zeker genoten van het kampeerweekend. Dus wanneer gaan we dit jaar op stap? Was jij al aan het plannen Astrid?
Misschien is de volgende camping wel wat. Is weer eens een ander gedeelte van het land. (En voor ons op fietsafstand, hahaha) Misschien niet centraal genoeg maar ik gooi 'm er maar eens in! www.campingderuimte.nl/
Ergens in mei of juni?