Welcome, Guest

TOPIC: Fietsen met kinderen weekend

Aw: Fietsen met kinderen weekend 11 Apr 2008 11:55 #1889

• Paula
Hoi organisatoren,

Ik wil de fietsroute wel regelen. Graag hoor ik dan eerst welk weekend het wordt en op welke camping we staan. Hoeveel kilometer hebben we vorig jaar op de zaterdag en hoeveel op de zondag gefietst? Misschien is het handig als je me even belt om te overleggen(0644535451).

We hebben weer veel zin om te komen.

Paula
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsen met kinderen weekend 18 Feb 2008 21:17 #1798

• Margalith
Mmmm, balen zeg. Het gaat nog een heel gepuzzel worden om een weekeind te vinden.... 31 mei- 1 juni? Laatste weekend van de mei vakantie... 10-11 mei. Kun je het als je laatste stop op je rondje Nederland route inplannen....

Aw: Fietsen met kinderen weekend 15 Feb 2008 22:30 #1793

• Astrid
Ha Sandra (en anderen),
Het door mij voorgestelde weekend (14/15 juni) is wat ons betreft de enige mogelijkheid. Ook omdat de kinderen dan een lang weekend vrij hebben en wij ook eens op de fiets kunnen komen. Helaas valt dit weekend al weer af. Het lijkt mij dan ook beter dat iemand anders de aanmeldingen voor zijn of haar rekening neemt. Hopenlijk volgend jaar beter!
Groetjes,
Astrid

Aw: Fietsen met kinderen weekend 15 Feb 2008 18:49 #1791

• sandra
Lage Vuursche vind ik prima (is voor ons weer lekker dicht bij), maar die camping aan de Randmeren ziet er ook leuk uit (en ligt natuurlijk ook hartstikke centraal). Mij maakt het dus niet uit. Kijk maar waar plek is!
Volgens mij hebben we gemiddeld zo'n 8 a 10 gezinnen per weekend gehad de afgelopen jaren.
De mailadressen van vorig jaar heb ik nog wel ergens. Zal ik een mail rondsturen zodar er een datum + lokatie bekend zijn?

En iedereen die dit leest en nog nooit is mee geweest: het is erg gezellig, meld je vooral aan!

Sandra

Aw: Fietsen met kinderen weekend 15 Feb 2008 16:30 #1790

• Margalith
Willen we we weer naar de camping van vorig jaar? Of zal ik eens gaan informeren bij bovengenoemde camping. Het is misschien ook wel eens leuk om een ander stukje van Nederland te befietsen. Laat het maar even weten. Hoeveel mensen zijn er de afgelopen jaren gemiddeld meegeweest? Is wel handig als indicatie voor het bespreken van een eventuele camping.
Sandra, heb jij de emaillijst van de deelnemers van vorig jaar nog. Dan kunnen we even informeren of ze interesse hebben en wanner ze evt. kunnen. Niet iedereen kijkt misschien regelmatig op dit forum. En ik kan me herinneren dat Joris wel een avond wilde koken of camping-kookles wilde geven.... Of heb ik dat verkeerd onthouden, hahaha.<br /><br />Bericht gewijzigd door: goudje0, op: 2008/02/15 17:33

Aw: Fietsen met kinderen weekend 15 Feb 2008 15:40 #1789

• wereldreis
wij komen eind juli pas terug........wordt dus volgend jaar voor ons...........maar dan wil ik best een stukje meeregelen.........