Welcome, Guest

TOPIC: goede buggy mee op de fiets

Aw: goede buggy mee op de fiets 02 Apr 2008 07:35 #1869

• reichbus
Als je een goede buggy voor op de fiets wilt hebben dan zou ik een Quinny Zapp nemen. We hebben die aangeschaft bij de komst van ons tweede kindje en vinden die fijner dan menig buggy. Er zit een tas omheen dus is ook over de schouder te dragen. Hij rijdt heel soepel. Wel moet je uitkijken met te vol beladen: hij kan dan omklappen als hij topzwaar is en je zult er een speciale quinny buggydrager voor op de fiets moeten kopen, natuurlijk voor een speciale prijs. Voordeel is dat er ook een maxi-cosi opgezet kan worden.

Groeten,

Ingrid B.
The administrator has disabled public write access.

Aw: goede buggy mee op de fiets 01 Apr 2008 20:04 #1867

• Josien
Volgens mij zijn alle inklapbuggy's rammelbakken...

Aw: goede buggy mee op de fiets 01 Apr 2008 18:24 #1866

• femke
Dan kom je toch weer bij de fietskar uit. Prima om je kind in te vervoeren, zowel achter de fiets als tijdens een wandeling.
Onze beide fietskarren, de Chariot Captain en de Burley Solo, rijden vele malen beter dan een buggy en de Solo zelf beter dan de kinderwagen. De Solo is lekker licht en wendbaar. Deze neem ik zelfs mee als kinderwagen in de trein en in de nieuwste gelijkvloerse trams.

Femke

goede buggy mee op de fiets 01 Apr 2008 07:24 #1865

• Zonnetje
Dit forum trekt een sportief publiek,naast fietsers zijn er mogelijk ook actieve wandelaars, die hun fiets af en toe parkeren.
Zijn er mensen met goede/slechte ervaringen wat betreft buggy's die aan/af te raden zijn? Om mee te fietsen/wandelen?

Ben op zoek naar een goede, stevige buggy , die prettig op de fiets mee kan en waar goed mee te wandelen is. Geen wieltjes die blijven hangen/slippen, geen gammel ding.

Heeft iemand tips?