Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Minimale leeftijd fietskar

Aw: Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:08 #198

• Rachel Tank
wij fietsen met onze zoon van 5 maanden met een fietskar, wij hebben de maxicosi (waar we gaten in heben geboord) op een kussen en met spanbanden/spin gemonteerd in de fietskar. dit gaat uitstekend!! Onze zoon is erg tevreden tijdens de fietstochtjes.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:07 #197

• Benno
Naast de zachte banden hebben we ons zoontje (vanaf ongeveer 2 maanden)ook een petje opgezet dat aan beide zijden van het hoofd een bindsnoertje heeft. Oorspronkelijk bedoeld om de pet niet van het hoofd te laten waaien. Wij hebben echter de touwtjes aan de maxicosi geknoopt. Zo heeft het hoofdje minder ruikmte om te schommelen.
Het geeft wat meewarige reacties bij sommige mensen, maar het werkte voortreffelijk.

Benno

Aw: Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:07 #196

• Monique Rosbergen
Wij hebben onze dochter vanaf baby af aan meegenomen in de fietskar. Je hebt daar speciale \"schelpjes\" voor. Je kunt ook de maxi-cosi in de fietskar plaatsen maar dat vonden wij niet prettig

Aw: Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:06 #195

• Gerrit
Met babyschelp ging Jelle al na 2 weken goed ingepakt in de fietskar. Ging prima. We hebben toen geen lange ritten gemaakt.

Aw: Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:06 #194

• Marijn
Ik heb altijd als minimale leeftijd 3 maanden aangehouden (en dan in de maxicosi of babyschelp), omdat ze toch nog wel wat 'shaken' in een fietskar. En dan de banden niet heel erg hard oppompen. En dan de ritjes niet zo lang, gelden dezelfde richtlijnen als bij Maxicosi in de auto (2 uur als ik me niet vergis)

Minimale leeftijd fietskar 31 Dec 2005 09:05 #193

• Jochem
Wie kan mij vertellen wat de minimale leeftijd van kinderen voor in een fietskar?
  • Page:
  • 1
  • 2