Welcome, Guest

TOPIC: Fietsen Duitsland

Aw: Fietsen Duitsland 13 Mei 2008 20:33 #1948

• Marieke
Hoi Josien,

Ik meende dat ik las dat jullie van plan waren om naar DL te gaan fietsen vanuit Eindhoven? Maar dat was al een bericht uit 2006. Ik vroeg me af of jullie ook daadwerkelijk gegaan waren, maar niet dus.

Ik woon zelf in Eersel en werk in Eindhoven. Jij woont in Eindhoven toch?
Ik ga nu in ieder geval een keer in de week op de fiets naar het werk, dat is een supermooie route (als ik een klein beetje omfiets tenminste) en gelijk wat training.

Is echt heerlijk. Het kost me 's morgens in principe maar een uurtje extra, en het voelt dan als ik op mijn werk aankom net alsof ik al een hele dag vakantie achter de rug heb! Heerlijk!

Ik hoop dat jullie vakantie goed bevalt deze zomer.
Je gaat met de fietsbus he? Wij hebben overwogen om met de fietsbus vanuit Bregenz terug te gaan naar huis. Maar ik denk dat het toch de trein zal worden. Ik zie een fietsbus niet zo zitten met ons zoontje van 2,5. Ik denk dat de rest van de reizigers ons niet erg dankbaar zal zijn. In de trein heb je toch iets meer ruimte en kan je eventueel nog wat op en neer lopen.

We zullen wel zien hoe het allemaal gaat!

Groetjes, Marieke
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsen Duitsland 13 Mei 2008 19:04 #1946

• Josien
Hoi Marieke,
heb ik ergens geschreven dat wij naar Duitsland gefietst zijn? Hmmm, gejokt dan! We gaan dit jaar voor het eerst de grens over, met de fietsbus naar de Loire. Maar jullie route klinkt wel mooi!

Fietsen Duitsland 13 Mei 2008 12:38 #1942

• Marieke
Hoi Josien,

Ik vroeg me af of je inmiddels van Eindhoven naar DL gefietst bent?

Wij willen deze zomer ook van Eindhoven naar DL fietsen (was vorige zomer al de bedoeling maar we zijn onverwacht verhuisd).

Wij nemen Reitsma's Route naar Rome. Deze route gaat naar Duitsland, over autovrije/autoluwe wegen en fietspaden. Veel door natuurgebied etc, maar er is ook voor gezorgd dat je geregeld door een plaatsje komt om inkopen te doen en je eindigt iedere etappe bij een camping.

We gaan dan tot net boven de Bodensee, mijn ouders zijn daar vorig jaar naartoe verhuisd.

Het wordt voor ons de eerste fietsvakantie, dus ik ben heel benieuwd.
Ons zoontje is dan 2,5 jaar oud. Hij vind de fietskar nu helemaal geweldig. Ik hoop dat dat ook zo blijft als hij er langer in moet zitten.

En wij moeten nog flink trainen om onze conditie op peil te krijgen!

Groetjes, Marieke