Welcome, Guest

TOPIC: Wat voor bed voor 1jarige?

Aw: Wat voor bed voor 1jarige? 23 Jan 2006 03:52 #336

• Josien
Toen onze kinderen 1 of iets minder waren sliepen ze in een eigen kleine slaaptent. In een mummieslaapzak op een self- inflating matje. Die slaapzak had al twee lusjes, daar ging een touwtje door onder het matje door. Om het matje hadden we wel een klein hoeslakentje gedaan. Lekkere dikke pyama aan en slapen maar. Als ze erg van het matje afrolden legden we aan beide kanten een opgerolde handdoek zodat ze wat meer in een \"kommetje\"lagen. Sliep best!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Wat voor bed voor 1jarige? 31 Dec 2005 09:12 #207

• Sandra
Wij hebben er ook zelf een gemaakt. Op onze website hebben we hem uitgebreid beschreven. home.tiscali.nl/~baartmns/fietsvakanties

Succes!

Aw: Wat voor bed voor 1jarige? 31 Dec 2005 09:11 #206

• Marijn
het bedje kun je zien op www.tatteljee.nl (ik heb er zelf eentje gemaakt)
nomad (www.nomad.com) en kiwi (www.babybuggy.nl) hebben mooiere versies van dit bedje, maar dan heb je wel wat ruimte nodig in de tent.

Succes!

Aw: Wat voor bed voor 1jarige? 31 Dec 2005 09:11 #205

• Marianne
: Wij gebruiken al jaren een selfflating matje, deze doe ik in een katoenen hoes waar zich aan beide kanten twee ritsen bevinden.Hier rits ik twee zijwangen aan, door een tunneltje aan de bovenkant doe ik dunne lichtgewicht stokjes, en je hebt van je matje een bakje gemaakt waar de kleine prima in slaapt. Kunt het ook kopen in een kampeerzaak.

Wij hebben deze ook gebruikt, tot ca. 4 jaar. Nu slaapt kind van 6 weer op dit matje (zonder hoes), dus de investering wel waard. Knus en warm. Nadeel is dat (bij omrollen) het hele bedje meerolt (op z'n kant), dus op een of andere manier klem zetten is handig (bij ons achter de tentstok).

Aw: Wat voor bed voor 1jarige? 31 Dec 2005 09:11 #204

• Danielle ten Boske
Wij gebruiken al jaren een selfflating matje, deze doe ik in een katoenen hoes waar zich aan beide kanten twee ritsen bevinden.Hier rits ik twee zijwangen aan, door een tunneltje aan de bovenkant doe ik dunne lichtgewicht stokjes, en je hebt van je matje een bakje gemaakt waar de kleine prima in slaapt. Kunt het ook kopen in een kampeerzaak.

Wat voor bed voor 1jarige? 31 Dec 2005 09:10 #203

• Monique Rosbergen
Komende zomer willen we op vakantie met de fiets met onze dochter van 1 jaar. Wie heeft er ervaring met wat je als bed gebruikt voor de nacht voor onze dochter. Gewoon op een luchtbedje, op onze matrasjes of zijn er speciale bedjes die makkelijk zijn mee te nemen?