Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: 2 tentjes of 1 tent?

Aw: 2 tentjes of 1 tent? 07 Jun 2009 18:57 #2544

• Motomarz
Ik denk dat de kinderen het wel heel leuk en spannend zouden vinden om hun eigen tent te hebben.
Die hoeft niet groot te zijn: alleen maar slaapplaatsen, en niet al te veel voortentruimte.

De grote tent is wel prettig om met z'n allen in te kunnen zitten. Een tarp of wing is dan niet echt nodig.
The administrator has disabled public write access.

2 tentjes of 1 tent? 07 Jun 2009 18:22 #2543

• Marjorie
Hallo!
Omdat de kinderen niet meer smiddags slapen lijkt me het een goed idee om onze ietwat zware katoenen tent in te ruilen voor een lichtere, niet van katoen dus. We zijn met zn vieren.
Nu zit ik heel erg te twijfelen of we dan het beste kunnen gaan voor een tent met 2 slaapcabines (dat lijkt me op zicht wel wat), of toch al meteen voor 2 kleine tentjes, met bijv een tarp of wing.
Ik heb geen idee met welke leeftijd kinderen liever hun eigen tent gaan krijgen ;-). De oudste is 6,5. Ook zonde om een nieuwe tent te kopen die over een jaar, of misschien 2 al niet meer in trek is bij de kinderen.

En dan natuurlijk: wat voor tent(en)?!
Bij de vis a vis tenten zag ik naast de birdland multinova ook de nordisk Laferlöf. Die is lichter én goedkoper. Zijn er mensen die ervaring met deze tent heeft?
En als je met 2 tenten gaat. Hebben jullie dan 1 kleintje en een met ruimere voortent zodat je daarin kunt eten met zn allen?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/suggesties/ideeen!
groeten,
Marjorie<br /><br />Bericht gewijzigd door: Marjorie, op: 2009/06/07 20:24
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2