Welcome, Guest

TOPIC: voorkomen van voetjes tussen de spaken

Aw: voorkomen van voetjes tussen de spaken 25 Feb 2010 10:09 #2900

• josien van baare
Die beschermers van Bobike zijn los te koop bij de fietsenwinkel, dat hebben wij namelijk ook gedaan.
The administrator has disabled public write access.

voorkomen van voetjes tussen de spaken 24 Feb 2010 21:11 #2899

• moniqueenrembrand
Hallo,

Voor fietstochtjes wil ik mijn jongste zoontje van bijna 2 in een fietszitje achterop de tandem meenemen. (is de enige manier om in mijn uppie met 3 kinderen toch ook te kunnen fietsen)

Ik heb nog een wat ouder Bobike stoeltje en in de winkel heb ik van die voetafschermplaten gezien. Weet iemand of die ook los verkrijgbaar zijn? Die zitten aan de binnenkant van de voetensteuntjes (niet net als jasbeschermers dus) en voorkomen voetjes tussen de spaken. Eventueel zit ik ook te overwegen een beter stoeltje te kopen, waar hij lekker comfortabel en beschermd in kan zitten. Iemand nog advies voor ons? Ik zag dat stoeltje van GMG Yepp ofzo, vind de bovenkant wel vrij open (zit dat comfortabel voor een kind?), maar de voetafscherming is volgens mij fantastisch en ik zag ook een degelijk uitziend stoeltje van Bobike met helmuitsparing en brede beenafscherming. Iemand ervaring met deze zitjes?

Ik ben als de dood dat mijn kind met zijn voetjes tussen de spaken komt, dat is me gebeurd met de middelste en gaat me niet nog een keer gebeuren. Poeh wat een drama...

Groetjes, Monique<br /><br />Bericht gewijzigd door: moniqueenrembrand, op: 2010/02/24 22:13
The administrator has disabled public write access.