Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: goedkoop overnachten fietsvakantie baby

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 11 Mei 2010 19:31 #3237

• roco
Hoi Martin,

Bedankt voor je reactie. Die adressen liggen volgens mij net wat dichter bij elkaar zodat we op fatsoenlijke dagafstanden uit kunnen komen.

Groetjes Corine
The administrator has disabled public write access.

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 09 Mei 2010 18:48 #3234

• Martin
Hoi,
vrienden op de fiets is uitstekend geschikt voor kinderen. Wij zijn al jaren lid maar in de praktijk gebruik ik het met name als ik een weekend met een vriend en onze 2 oudste zonen ga fietsen. 1e keer waren ze pas anderhalf of zo, nu zijn ze 8. Wat ik wel deed is van tevoren checken met de aanbieder dat er 2 kinderen bij waren (heel in het begin sleepte ik zelfs een kiwi-traveler babybed mee). Het leuke van vodf is dat je altijd ergens anders komt.. tuinhuisjes, binnenvaartschepen, boerderijen, super.

Martin.

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 09 Mei 2010 18:33 #3233

• roco
Hoi,

Josien, bedoelde je dat tegen mij van dat trekkershotel? Dat bedrag waar ik het over had was een trekkershut op een minicamping. Voor die prijs leek het wel een hotel.

Zelf heb ik wel aardig wat gevonden maar in de meeste dingen is Limburg toch een ietsje onderbedeeld en we wilden gewoon een rondje rond huis om eens te testen of dat de kinderen het net zo leuk vinden als wij. Wat ik dan vond, wilden ze in de meivakantie weer niet voor 1 nacht verhuren... grrr... nu gaan we een weekend in het laagseizoen proberen de oudste hoeft vrijdags toch nog niet naar school.

Weet iemand of vrienden op de fiets ook geschikt is met kinderen?

Over het bedje zou ik me geen zorgen maken. Onze oudste lag altijd overal in zijn bed onder, boven, dwars en met een half jaar mee in de caravan en gewoon in een groot bed met wel een hekje ervoor maar geen probleem gehad.

Groetjes Corine

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 08 Mei 2010 10:00 #3226

• josien van baare
Trekkershutten zijn toch rond de 45 euro? Ik denk dat jullie een trekkershotel hadden ;-)
Je hebt ook Pipowagens, Boerenbedden, slapen in hooibergen...je kunt van alles. Maar als je niet kampeert zal het iets duurder worden. Bij kamperen kun je altijd zelf koken enzo. Ik weet niet of je bij al die andere accomodaties kookgelegenheid hebt. Bij trekkershutten natuurlijk wel.
Oh, je hebt ook nog ingerichte Wigwams, boomhutten...Maar dan moet je wel even flink zoeken op internet. Succes.

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 05 Mei 2010 18:23 #3210

• Motomarz
Wij hebben vorig jaar met ons jochie van toen ruim 1,5 jaar, door Schotland getrokken.
En daar heeft hij af en toe in een campingbedje geslapen, maar de meeste nachten in een gewoon, groot dus, bed.

En dat ging prima.
Nooit er uit gerold, helemaal geen paniek dat het te
groot was ofzo. Hij vond het alleen maar leuk.

Dus, staar je niet blind op een ledikant/campingbedje.
Die kleintjes kunnen ook best af en toe in een groot bed,
zeker als je op dezelfde kamer in erbij slaapt.
Met 9 maanden zou ik het ook wel aandurven,
maar dat is wel een beetje afhankelijk hoe mobiel
het kind in bed is.<br /><br />Bericht gewijzigd door: Motomarz, op: 2010/05/05 20:24

Aw: goedkoop overnachten fietsvakantie baby 05 Mei 2010 16:02 #3208

• jgense
Ik weet het niet, wellicht zijn ze wel gratis de kids.
Jeugdherberg is ook duur een 2 persoonskamer en babybedje.
In trekkershut zul je wel kinderbedje sowieso moeten meenemen.
  • Page:
  • 1
  • 2