Welcome, Guest

TOPIC: Waar slapen jullie in?

Aw: Waar slapen jullie in? 15 Jul 2011 12:28 #4218

• Sander
Thermo ondergoed komt eigenlijk alleen idd erbij kijken als het voor of najaar of winter is en het koud rond of onder vriespunt is. Overigens liggen we wel altijd in een lakenzak zodat de slaapzakken langer schoonblijven. Wij liggen in zijde, kids liggen in een coolmax liner.<br /><br />Bericht gewijzigd door: Sander, op: 2011/07/15 14:29
The administrator has disabled public write access.

Aw: Waar slapen jullie in? 04 Jul 2011 20:24 #4198

• guidoscm
Zelf hebben we genoeg aan onze slaapzak. voor onze zoon (3 jaar) nemen we zijn eigen pyjama mee.
Hij vind dit vooral leuk.

En met zo'n klein maatje valt gewicht en ruimte wel mee.

Aw: Waar slapen jullie in? 28 Jun 2011 13:10 #4180

• Sander
Idd thermo ondergoed. Soms ook bij de zeeman verkrijgbaar. Maar zomers gewoon niets (de kids hebben 3 seizoen slaapzakken waar ze ook in de herfst en voorjaar kamperen als het 's nachts kan vriezen) en ze liggen altijd in een lakenzak om de slaapzak enigszins schoon te houden.

Aw: Waar slapen jullie in? 27 Jun 2011 14:07 #4178

• arie
Ik heb het ook altijd koud en de kinderen wil je het niet koud laten hebben. Ik neem als pyjama thermo ondergoed mee. Voor de jongens een een broek en shirt van craft en zelf heb ik een shirt en broek van Falke. Klein, licht, makkelijk wasbaar, snel drogend, niet snel geurend en multi functioneel.
Marian

Aw: Waar slapen jullie in? 27 Jun 2011 08:59 #4177

• Helen
Dat is een goede vraag! Ik heb het ook altijd snel koud en neem daarom een flanellen pyama mee... Inderdaad belachelijk als je wel bespaart op lichte afritsbroeken en ander licht materiaal, maar comfort 's nachts is mij ook wat waard. Ik ben benieuwd naar de reacties.
Helen

Waar slapen jullie in? 27 Jun 2011 07:54 #4174

• Judith
Wij nemen altijd onze gewone pyjama's mee, maar deze nemen best veel ruimte in. We willen nu wat langer op vakantie dan normaal en dan lijkt het me beter om ruimte te besparen. Hebben jullie tips waar we dunne, klein mee te nemen pyjama's kunnen vinden? En geen zijde...