Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: kinder-fietsbroeken met zeem

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 30 Mei 2006 21:17 #581

• Sonja
Voor de regio Amsterdam kan ik Lohman aanraden: kinderbroeken en handschoenen op voorraad zodat je kunt passen.
The administrator has disabled public write access.

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 16 Mei 2006 03:38 #555

• Sandra
Een paar jaar geleden hebben wij voor Bas (toen net 5) ook het kleinste maatje Agu-broek gekocht. Het viel ons erg tegen hoe ruim die viel. Bas is nu bijna 9 (maat 146) en nu pas begint de broek een beetje strak te zitten.
Dus als de huidige maatvoering van Agu nog steeds hetzelfde is, dan vallen ze heel erg ruim.

Sandra

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 16 Mei 2006 00:58 #554

• Josien
Hoi,
Vorig jaar ben ik ook op zoek geweest naar fietsbroeken maat 110 en 122. Uiteindelijk geslaagd bij de Zwerfkei in Woerden. Die van Canondale waren smal genoeg voor onze kinderen, ik had eerst op de gok van Gore meegenomen maar die zemen zijn groter en dat zat niet lekker. (Kon gelukkig geruild want het zijn wel prijzige broekjes, voor 30 euro). De kinderen moesten wel even wennen aan \"de broek zonder onderbroek\" maar hebben vorig jaar het voordeel ervan wel ervaren. Groetjes, Josien.

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 15 Mei 2006 17:57 #553

• Jeannette Reesen
Bij de Decatlon in Amsterdam verkopen ze kinderfietsbroeken met zeem voor 7 euro. Een koopje en ze zijn prima.

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 15 Mei 2006 17:36 #552

• Astrid Lurken
Hoi,
AGU heeft ook fietsbroeken voor kinderen.
Via de normale fietswinkel gewoon te bestellen.
Maatje 8 is vergelijkbaar met maat 128, maatje 10 is ongeveer maat 140. Kleiner hebben ze niet, maar onze dochter heeft nu kledingmaat 122 en hijst haar fietsbroek af en toe wel even op. Op de fiets zit ie prima.
Groetjes,
Astrid

Aw: kinder-fietsbroeken met zeem 15 Mei 2006 03:58 #550

• Sandra
Cannondale heeft kleine maatjes, kijk maar onder het kopje 'fun' op deze website.

Succes!
Sandra
  • Page:
  • 1
  • 2